Wat moet ik doen als ik liever niet bij een host verblijf? Airbnb plans to make its IPO registration public next week, putting it on course for a NewYork stock market debut in December even as the Covid-19pandemic intensifies. We weten hoe ingrijpend COVID-19 is voor reizigers, daarom staan we voor je klaar. Airbnb zet zich in voor het welzijn en de inclusiviteit van onze community. Hierop zijn gewoon de annuleringsvoorwaarden van de host van toepassing. Als onderdeel van de veiligheidsrichtlijnen moeten zowel gasten als hosts van accommodaties bij persoonlijk contact altijd een mondkapje of een andere vorm van gezichtsbescherming dragen en altijd minstens 1,5 meter afstand houden. Airbnb hosts advertising properties as coronavirus hideouts are "dangerous and irresponsible", the government says. Moeten gasten de COVID-19-veiligheidsrichtlijnen van Airbnb volgen?Aangezien de pandemie voortduurt, is het belangrijk dat we allemaal ons steentje bijdragen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan. Reserveringen voor accommodaties en Airbnb-ervaringen die na 14 maart 2020 zijn gemaakt, vallen niet onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden, behalve wanneer de gast of host daadwerkelijk met COVID-19 besmet is. Owners have listed homes as being "Covid … In de tussentijd kun je proberen om via onze speciaal ontwikkelde tools zelf je probleem op te lossen. We raden je aan om de reisbeperkingen en -adviezen in het Helpcentrum te raadplegen om te zien of dit gevolgen heeft voor je verblijf. Als je hulp nodig hebt van een lid van ons communityteam, waarderen we het als je ons de mogelijkheid geeft om prioriteit te geven aan de meest dringende verzoeken. Gaat een evenement dat je wilde bijwonen niet door en valt je reservering niet onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden? Er gelden andere voorwaarden voor binnenlandse reserveringen op het Chinese vasteland en voor Luxe- of Luxury Retreats-reserveringen. ... Scottish Government to press ahead with Airbnb crackdown despite pandemic fears. We'll start by visiting the statue that commemorates where Scotland's most famous freedom fighter was executed over 700years ago. Als je liever een ervaring op locatie met alleen jouw eigen groep wilt boeken, kun je een privéreservering overwegen. Je kunt ook in ons Helpcentrum kijken of je daar antwoorden kunt vinden. What did COVID do to rental markets? The rental startup's business has plunged as travel bookings declined due to the coronavirus crisis — the founders said the firm has issued over $1 billion refunds. Afhankelijk van in hoeverre het mogelijk is om te reizen, kunnen deze mogelijkheden veranderen. 4. Business Airbnb lists shares on Nasdaq amid coronavirus woes. https://www.airbnb.nl/.../a/answers-for-travelers-about-covid-19-153 Houd deze pagina in de gaten voor het laatste nieuws en actuele informatie. Als je zo'n app op je telefoon installeert, krijg je een waarschuwing wanneer je in contact bent geweest met iemand die positief is getest op COVID-19. Hiervoor gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden van de host. The company said all new UK bookings for stays up to … Onder Reizen op de Airbnb-website of in de app vind je de annuleringsmogelijkheden voor je reservering. As coronavirus cases continue to spike around the country leading up to 2021, Airbnb is rolling out some new precautionary rules to reduce the risks of the last hurrah of … Mijn host heeft net geannuleerd. One infectious disease expert explains all the ways you can make temporary rentals safe during coronavirus. Wat zijn de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden?De Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden van Airbnb geven gasten en hosts de mogelijkheid om kosteloos te annuleren bij ernstig letsel, ziekte, natuurrampen, reisbeperkingen en andere onvoorziene omstandigheden. Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden in verband met het coronavirus (COVID-19). Airbnb and short-term rental property owners have felt the first-hand effects of Americans putting travel on hold due to Covid-19. Coronavirus Scotland: Covid wristband invention unveiled which could help reduce transmission. Hier lees je hoe je dat doet. Als je overweegt een reservering te annuleren, vragen we je om het Anti-discriminatiebeleid van Airbnb in acht te nemen. Onder Reizen op de Airbnb-website of in de app vind je meer informatie over je restitutie. Daarom hebben we op basis van richtlijnen van gezondheidsexperts zoals de Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention verplichte veiligheidsrichtlijnen opgesteld die iedereen in de Airbnb-community moet volgen. Reservations for stays and Airbnb Experiences made on or before March 14, 2020, with a check-in date more than 45 days from today, are not currently covered for COVID-19 related extenuating circumstances. Airbnb does not recommend or endorse specific Home or Experience listings on the Airbnb platform. Londres - Join me on a walking tour as we explore some Scottish landmarks right in the heart of London. We raden je aan de richtlijnen van overheids- en gezondheidsinstanties op te volgen voor alles wat met jouw regio of reis te maken heeft. The Covid-19 pandemic and work-from-home policies have resulted in a wave of working professionals who have ditched their apartments for a nomadic … Of the people who have tested positive: 1. Onze voortdurende inzet voor inclusiviteit. We raden alle gasten met klem aan om eerst goed de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat ze iets reserveren. Ik heb onlangs een reis gereserveerd op Airbnb, maar ik vraag me af of ik wel moet gaan.Veel overheden hebben een plaatselijk reisadvies afgegeven of tijdelijke beperkingen op het gebied van huisvesting (inclusief kortetermijnverhuur) ingesteld. Als je plannen toch veranderen, annuleer dan zo ver mogelijk van tevoren om je host de kans te geven nieuwe reserveringen te krijgen. Met wie moet ik contact opnemen?Vanwege de enorme gevolgen van COVID-19 op internationale reizen, krijgt ons communityteam buitengewoon veel telefoontjes en berichten. Hoe zit dat?Airbnb is een platform waarop gasten en hosts elkaar kunnen vinden. Covid: Sunak mulls tougher VAT rules for Uber drivers and Airbnb landlords Potential crackdown on sharing economy comes as chancellor seeks to revive public finances. Worried about COVID-19 while planning your vacation? Op 11 maart heeft de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) de uitbraak van het coronavirus (COVID-19) officieel als een wereldwijde pandemie aangemerkt. Wat moet ik doen?Het is begrijpelijk dat je op dit moment twijfelt of je alvast een accommodatie moet reserveren. Om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan, kun je een app downloaden die je waarschuwt bij blootstelling. Find adventures nearby or in far-away places and access unique homes, experiences and places around the world. On 9 July Scotland commenced with Phase 3 of Scotland's route map to recovery. Gasten die na 14 maart een nieuwe reservering maken, krijgen geen restitutie volgens de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden als ze annuleren in verband met COVID-19 (tenzij ze zelf ziek zijn). Hier lees je hoe je dat doet. The Airbnb market in Hobart City LGA is about 11% of the total private rental market. Discover whether he did actually shout 'Freedom'! Alle hosts bepalen zelf hoeveel ze in rekening brengen, welke regels voor hun ruimte gelden en wat hun annuleringsvoorwaarden zijn. Daarom hebben we Airbnb.com/COVID opgezet en beantwoorden we alle telefoontjes, chats en e-mails zo snel mogelijk. Belong anywhere with Airbnb. We hebben een nieuw zoekfilter toegevoegd waarmee je accommodaties met flexibele annuleringsvoorwaarden makkelijker kunt vinden. A total of 106,984people in Scotland have been tested through NHS labs to date. Ga naar Reizen op de Airbnb-website of in de app om de annuleringsmogelijkheden voor je reservering te bekijken. Lees onze informatie over reisbeperkingen voor hosts en gasten in jouw omgeving. Als ervaringen op locatie nog niet heropend zijn in je markt, bekijk dan onze online ervaringen. Ik heb op Airbnb een accommodatie gereserveerd voor een evenement dat is geannuleerd. Sindsdien kunnen gasten die door COVID-19 niet kunnen reizen in aanmerking komen voor volledige restitutie of reistegoed. Reserveringen voor accommodaties en Airbnb-ervaringen die op of vóór 14 maart 2020 zijn gemaakt met een aankomstdatum of aanvang binnen 45 dagen vanaf vandaag, kunnen voor aankomst worden geannuleerd. Vergeet niet om bij het reserveren de annuleringsvoorwaarden van de host zorgvuldig door te nemen en overweeg een optie met flexibele annuleringsvoorwaarden te kiezen. Reports say the U.S. is preparing more sanctions on Chinese officials; Airbnb … Airbnb has struggled since the coronavirus devastated global travel, but there's been one big bright spot. Amidst COVID-19, these two women Airbnb superhosts are all set to welcome tourists in the 'new normal’ By Rekha Balakrishnan | 7th Dec 2020. Reserveringen voor accommodaties en Airbnb-ervaringen die op of vóór 14 maart 2020 zijn gemaakt met een aankomstdatum of aanvang binnen 45 dagen vanaf vandaag, vallen onder de voorwaarden en kunnen voor aankomst geannuleerd worden. Airbnb And Covid-19. Ga naar Airbnb.com/COVID of het Helpcentrum voor meer informatie. Bedankt dat je met ons samenwerkt aan de bescherming en het welzijn van onze community. Not everyone with the virus will display symptoms and not all those with symptoms will be tested. Coronavirus (COVID-19): Scotland’s route map is a collection of documents setting out how Scotland will transition out of lockdown. Op basis van de annuleringsvoorwaarden van mijn host kan ik geen restitutie krijgen. Annuleringen vallen onder de dekking voor verzachtende omstandigheden die op het moment van indiening van kracht was. Wat moet ik weten?We hebben ervaringen op locatie heropend in landen waar dit is toegestaan en we hebben nieuwe gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen geïntroduceerd die hosts en gasten verplichten om beschermende gezichtsbedekking zoals een mondkapje te dragen en afstand te houden. Covid-19 Vaccine, Airbnb, Stitch Fix, U.S.-China Tensions - 5 Things You Must Know Monday. We hebben inmiddels een speciaal zoekfilter toegevoegd, zodat je dit soort accommodaties snel kunt vinden. Gelden de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden tijdens de COVID-19-pandemie voor mijn reservering? Ik moet mijn reis annuleren. Tip: Als gast kun je de annulerings- en restitutiemogelijkheden vinden door naar de pagina Reizen te gaan en je reis te selecteren. Going into 2020, Airbnb was growing at a rapid pace and aggressively expanding into new categories. Airbnb filing for an initial public offering on Monday revealed the effects of the coronavirus on its home-sharing service. We blijven deze pagina bijwerken naarmate de situatie zich ontwikkelt en er meer duidelijkheid komt. This section collates the latest Coronavirus (COVID-19) information and advice for tourism businesses, including reopening guidance. The Airbnb Newsroom is aimed at journalists. Ik heb nog vragen. Ga naar je reservering annuleren voor je huidige annulerings- en restitutiemogelijkheden. Airbnb owners flout coronavirus-busting booking rules. So what could possibly go wrong? We blijven de toepassing van dit beleid evalueren. 15,240were positive This will be an underestimate of the number of cases. Some you may recognise others need local knowledge. By the numbers: Airbnb is still at or above its 2019 sales, per Edison Trends, and is roughly even with Marriott. Houd er echter rekening mee dat gasten die na 14 maart een nieuwe reservering maken, geen restitutie krijgen volgens de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden als ze annuleren in verband met COVID-19 (tenzij ze zelf ziek zijn). Vanaf het moment dat COVID-19 door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) als een wereldwijde pandemie werd aangemerkt, zijn de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden niet meer van toepassing omdat COVID-19 en de gevolgen daarvan niet meer onvoorzien of onverwacht zijn. Als je host annuleert, kom je mogelijk in aanmerking voor volledige restitutie. Meer informatie over heropening. We vragen alle leden van onze community om met respect om te gaan met andere leden, niemand buiten te sluiten en ons Anti-discriminatiebeleid na te leven. COVID-19 gerelateerde omstandigheden die niet onder de voorwaarden vallen, zijn onder andere: vervoersverstoringen en -annuleringen, reisadviezen en -beperkingen, gezondheidsadviezen en quarantaines, wijzigingen in de toepasselijke wetgeving en andere overheidsmaatregelen als evacuaties, grenssluitingen, een verbod op kortetermijnverhuur en de eis om binnenshuis te blijven. Hoe krijg je de antwoorden die je nodig hebt over COVID-19 en reizen. In veel gevallen leven hosts van hun inkomsten op Airbnb, wat het voor hen moeilijk kan maken om van hun beleid af te wijken. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je alle hulp en informatie krijgt die je nodig hebt. Als een reservering al is begonnen (je bent al ingecheckt), kunnen de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden niet toegepast worden. Behandel elke host met respect en sluit niemand buiten, wat betekent dat je niet met twee maten mag meten bij je keuze om een reservering te annuleren. Hosts vinden deze informatie op hun dashboard. Free, practical advice and information on the coronavirus pandemic for the citizens of Scotland. Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten, Lees meer over onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden, Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden, richtlijnen van overheids- en gezondheidsinstanties op te volgen, Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention, Veelvoorkomende problemen kun je vaak online oplossen. Zijn er nog andere manieren om tijdens mijn reis op de hoogte te blijven? We hebben een nieuwe tool ontwikkeld waarmee hosts in dit soort gevallen alsnog restitutie kunnen geven, ook als de reservering niet onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden valt. We weten dat er veel onzekerheid bestaat over COVID-19 en de mogelijke gevolgen voor je reisplannen. Je vindt de annuleringsvoorwaarden van elke accommodatie op de hoofdpagina van de advertentie. The company was hard hit during this pandemic, but Croxon says that it has become more of an investment business. Om reizigers te helpen, houden we jullie vragen goed in de gaten en beantwoorden we er hier een aantal. Je kunt ook naar Reizen op de website of in de app van Airbnb gaan voor meer informatie over je annuleringsmogelijkheden. As it becomes available, it will be updated with the latest information to support you through this challenging time. Houd deze pagina in de gaten voor updates over de dekking. In the middle of the largest tourism crisis of all times, travel company Airbnb goes public. Waar kan ik online informatie vinden? Airbnb is helping COVID frontline workers feel at home wherever they are with a little extra cash. Hosts vinden deze informatie op hun dashboard. We weten dat het frustrerend kan zijn als je niet meteen antwoord krijgt. Als je een ervaring op locatie hebt geboekt in een land dat gepauzeerd is, ontvang je een tegoedbon van $ 25 USD voor een toekomstige ervaring. We laten het je weten als dat het geval is. Bekijk dit Helpcentrum-artikel over verantwoord reizen voor meer informatie. Ik heb hulp nodig. Ik heb onlangs op Airbnb een reis gereserveerd, maar COVID-19 gooit roet in het eten. 3,611 inpatientshave been discharged from hospital since 5th March 2. We hebben wat richtlijnen en vragen voor je op een rijtje gezet die je kunt doornemen als je bepaalde informatie zoekt. Je kunt ook altijd even rechtstreeks contact met je host opnemen. … Elke dag zijn er nieuwe ontwikkelingen omtrent COVID-19. Lees ook de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden voor meer informatie over gedekte situaties die niet met COVID-19 te maken hebben. Volg deze richtlijnen om met inclusiviteit en respect te verhuren of te reizen. Lees meer over COVID-19-apps, de bijbehorende privacyrichtlijnen en hoe je waarschuwingen kunt ontvangen. Pass a few lesser known landmarks as we wander … Kan ik mijn reservering annuleren?We weten dat veel van onze reizigers een accommodatie op Airbnb reserveren voor evenementen als Coachella, SXSW en het Mobile World Congress. AIRBNB has blocked holiday bookings during the coronavirus lockdown following intense political pressure.. Hier vind je de meest recente informatie over hoe we met COVID-19 omgaan, zoals onze bijgewerkte voorwaarden en informatiebronnen voor hosts en gasten. Find unique places to stay with local hosts in 191 countries. 810were in hospital last night: 28of whom were in intensive care, with another 10 with suspected CO… Airbnb betaalt voor gedekte annuleringen alle servicekosten terug of geeft daar reistegoed voor. Van het ontrafelen van de geheimen van magie tot koken met een Marokkaans gezin en mediteren met een boeddhistische monnik: er zijn online heel veel ervaringen te ontdekken. Ik heb een Airbnb Luxe-accommodatie in een getroffen gebied gereserveerd. Gasten die niet kunnen reizen vanwege COVID-19 en op of voor 14 maart 2020 hebben gereserveerd, kunnen mogelijk kosteloos annuleren. Bruce Croxon, co-founder of Round 13 Capital, joins BNN Bloomberg to discuss Airbnb's trading debut. We raden je aan om een accommodatie met flexibele annuleringsvoorwaarden te zoeken, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. We hebben in het Informatiecentrum een reeks artikelen verzameld die in deze tijd nuttig kunnen zijn voor onze community. Reserveringen die al waren geannuleerd, worden niet opnieuw in behandeling genomen. De reguliere annuleringsvoorwaarden van de host zijn van toepassing op reserveringen die na 14 maart 2020 zijn gemaakt. 91,744were confirmed negative 2. Ga voor meer informatie over hoe we onze community in deze tijd ondersteunen naar het laatste nieuws over COVID-19 in het Informatiecentrum. In reactie hierop bieden we de volgende dekking voor COVID-19 onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden om onze community te beschermen en gerust te stellen. Bekijk hoe we je ondersteunen met onze bestaande annuleringsvoorwaarden en nieuwe programma's. Raadpleeg dan de annuleringsvoorwaarden van je reservering. Gasten die na 14 maart een accommodatie reserveren en vanwege COVID-19 annuleren, krijgen onder onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden alleen restitutie als ze ziek zijn. Onze Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden zijn bedoeld om gasten en hosts te beschermen tegen onvoorziene omstandigheden die zich na het reserveren voordoen. All Homes and Experiences referenced on the Airbnb Newsroom are intended purely to inspire and illustrate. De informatie in dit artikel kan sinds de publicatie zijn gewijzigd. Veelvoorkomende problemen kun je vaak online oplossen. In deze moeilijke tijd is dat belangrijker dan ooit. Zorg er dus voor dat de annuleringsvoorwaarden van de host voldoende flexibiliteit bieden. The host’s cancellation policy will apply as usual. Heb je de hulp gekregen die je nodig had? Airbnb's founders said many likely didn't expect the company to go public as the COVID-19 pandemic battered its business by 80% and stalled its IPO, which was reported to kick off in March. Als je je reis niet kunt uitstellen, hopen we dat je bij een andere host op Airbnb reserveert. Kies daarna Mijn reisplannen zijn gewijzigd vanweg…, Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten, binnenlandse reserveringen op het Chinese vasteland, Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden. Well, within a couple months, the Covid … Als gast kun je de annulerings- en restitutiemogelijkheden vinden door naar de pagina Reizen te gaan en je reis te selecteren. This page is … Hoe blijf ik het beste op de hoogte?We werken Airbnb.com/COVID elke dag bij en daar kun je terecht voor het laatste nieuws en hulp. Goede reis! Reserveringen voor accommodaties en Airbnb-ervaringen die op of vóór 14 maart 2020 zijn gemaakt met een aankomstdatum of aanvang meer dan 45 dagen in de toekomst vanaf vandaag, vallen momenteel niet onder de verzachtende omstandigheden in verband met COVID-19. Wat zijn mijn annuleringsmogelijkheden als mijn reisplannen veranderen vanwege COVID-19? A class action lawsuit filed on behalf of Airbnb hosts alleged the its refund policy during the Covid-19 first wave ripped off both hosts and guests. Airbnb may take legal action against unauthorized New Year’s Eve parties ... all of us have a role to play in protecting public health and slowing the spread of covid-19,” Airbnb had said.